سوالات متداول

چگونه دوره های حضوری در محل شرکت خومان را هماهنگ کنیم؟

با ما تماس بگیرید و عنوان دوره و موارد مورد نیاز خود را مطرح کنید. پس از تایید توسط مربی، با بخش آموزش و یا مدیر خود هماهنگ کنید تا دوره حضوری را برنامه ریزی کنیم.

چگونه در دوره های حضوری شما ثبت نام کنم؟

با ما تماس بگیرید

آیا قابلیت پخش دوره های شما در موبایل وجود دارد؟

بلی

آیا قابلیت پخش بصورت آفلاین وجود دارد؟

بلی، ویدیو ها و فایل ها در پخش کننده مالتی پلتفرم صدا و ویدیو اسپات پلیر می باشند. جزییات بیشتر در مورد این پلتفرم : https://spotplayer.ir

آیا برای آبدیت های بعد مربوط به هر محصول باید هزینه اضافی پرداخت گردد؟

خیر، آبدیت های هر محصول بصورت رایگان برای شما فعال می گردد و بصورت اتوماتیک در پلیر شما قرار می گیرد.

آیا امکان تخفیف وجود دارد؟

جهت احترام به مشتریان قبل، قیمت ها نه تنها تخفیف ندارد بلکه رو به افزایش است. تا مشتریانی که زودتر خرید کنند با بهترین قیمت خرید کرده باشند.

سولات فنی ما چگونه پاسخ می دهید؟

لطفا سوالات فنی مربوط به هر دوره را بصورت ویس و یا متن برای ما ارسال کنید

آیا امکان تهیه پیکج های به زبان انگلیسی وجود دارد؟

بلی، از دسته محصولات زبان انگلیسی می توانید لیست این محصولات را مشاهده و خرید را تکمیل نمایید.

چگونه از آخرین اخبار سایت شما مطلع شوم؟

ما را در شبکه های مختلف دنبال کنید. اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

پس از تکمیل خرید و انتقال وجه، محصول چگونه به دست من می رسد؟

جزییات به ایمیل تان ارسال می گردد.

محصولات زبان فارسی بصورت لایسنس هستند که با کپی و پیست کردن لایسنس در اسپات پلیر کلیه فایل های مربوط به لایسنس شما فعال می گردد.

محصولات زبان انگلیسی، بصورت فایل اجرایی می باشند و پس از اولین اجرا نیاز به وارد کردن سریال فعال سازی می باشد.